www.namstenepal.nl / www.orphanagenepal.org - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van tineke en gaby - WaarBenJij.nu www.namstenepal.nl / www.orphanagenepal.org - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

www.namstenepal.nl / www.orphanagenepal.org

Door: Gaby en Tineke

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

16 November 2009 | Nepal, Pokhara

16 nov. Onderweg naar het centrum zijn we in een internetcafe binnengestapt, omdat we via de computer van ons hotel geen foto's konden plaatsen. Terwijl T. daar nu mee bezig is, is dit een goede gelegenheid om jullie te vertellen waar jullie nadere info over Namaste kunnen vinden en op welk rekeningnr. jullie evt een bijdrage kunnen storten.
Www. namastenepal.nl is de website van Hilde en Carijn(dochter T.) die een stichting hebben opgericht ter ondersteuning van Namaste Nepal. Zij coordineren de Nederlandse activiteiten.Op hun site vinden jullie informatie over alle projecten, w.o. het 'glaswinkeltje'. Wie daaraan een bijdrage wil leveren, kan dat doen door geld te storten op rek.nr. 13.29.81.645 t.n.v. Namaste Foundation, o.v.v. "glaswinkeltje" Uiteraard zijn bijdragen voor andere projecten, zoals het scholarshipproject, ook zeer welkom.
Meer info over o.a. het weeshuis kunnen jullie lezen op de site van Namaste zelf: www.orphanagenepal.org.
Wij maken er vandaag verder een rustig dagje van: een beetje sightseeing, wandelingetje langs het meer, winkeltjes kijken en ergens een hapje eten.
Het is hier al dagen behoorlijk bewolkt, dus moeten we activiteiten die om helder weer vragen nog even uitstellen, zoals een tocht naar Sarangkat om daar de zonsopgang te bewonderen, een wandeling naar de World Peace Stupa en wie weet: een poging tot paragliding. We wachten het af.

• 17 November 2009 - 03:59

Truus En Jacoba:

Lieve meiden,
    wat een belevenissen allemaal. We leven erg met jullie mee. Truus heeft vanochtend haar spaarsok omgekeerd en Jacoba haalt ook een duit uit het zakje en zo dragen wij ook wat bij.
    Goed oppassen, hoor!.
    Liefs,