Even terug in Europa - Reisverslag uit Melbourne, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Even terug in Europa - Reisverslag uit Melbourne, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Even terug in Europa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

14 November 2008 | Australië, Melbourne

13 nov. Melbourne bekeken onder bewolkte hemel, drukkend warm. Eerst naar Queen Victoria market, een enorme levensmiddelen markt gevestigd in een gebouw uit 1878, en de grootste markthal van Australie. Erg leuk om er doorheen te lopen. Met gratis City Circle Tram door brede, lommerijke lanen (Finders, La Trobe, Russell, Elizabeth str. enz.) van Melbourne gereden, de havens bekeken, geluncht in the Docklands (een groots aangelegde nieuwe wijk rond jachthaven), ter afkoeling een boottochtje gemaakt over de Yarra river, op terras gezeten op the Southbank, de zuidover van de Yarra met heel veel Italiaanse, en Griekse restaurants, cafe's,en bars en dure winkels. Een beetje te vergelijken met Londen: sophisticated en multicultureel.
Heel veel gelopen en uiteindelijk een taxi genomen , die per toeval stopte voor een pedicure/manicure zaak. Geen minuut geaarzeld. Gezeten op massagestoel onze geteisterde voeten laten verzorgen, een leuk kleurtje voor onze nagels uitgezocht en het geheel afgesloten met manicure. Helemaal opgekikkerd heerlijk Italiaans gegeten en toen terug naar hotel.
14 nov. vandaag gaan we op weg naar Philip Island. Een tocht van ca. 140 km. In Melbourne regent het ondertussen en is het graden koeler. Tot onze frustratie kunnen we door technische problemen de foto's niet plaatsen. Hopelijk lukt dat binnenkort elders wel.
Waren blij verrast door het aanbod om aansluitend naar Curacao te komen. We nemen dit ernstig in overweging.
Groetjes van ons beiden

• 14 November 2008 - 07:09

J. En T.:

DIt blijft gewoon klinken als een heerlijke vakantie. Mooie indrukken, elke dag weer! Volop genieten van de omgeving, vele boot en wandeltochten, zeer veel lekker eten en wijntjes, gewoon heerlijk. Als je toch al halverwege bent dan zou curacao toch een mooie tussenstop zijn, hebben ze ook lekker eten en wijntjes, haha. Keep enjoying and living the no worries live!
    Liefs J. en T.

• 14 November 2008 - 11:44

Carijn:

Wouw, wat een verhalen weer. Jammer van de foto's, maar jullie hebben nog heerlijk wat tijd over om ergens anders weer wat foto's te plaatsen. Jullie nemen het er echt van! Bij thuiskomst echte Australie experts. Ik kan wel geloven dat er nog ergens ook een beetje relaxed moet worden. Als de keuze tussen Nieuweschans en Curacao is, wist ik het wel!!

Kus van ons