Nog een aantal weken - Reisverslag uit Haren, Nederland van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Nog een aantal weken - Reisverslag uit Haren, Nederland van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Nog een aantal weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

28 September 2009 | Nederland, Haren

Lieve Mensen,

Ja we gaan weer op pad. Dit keer naar India en Nepal. 22 oktober vertrekken we naar India(Delhi). Hier maken we een rondreis van 20 dagen om vervolgens de grens over te steken naar Nepal waar we 14 dagen zullen rondtrekken. Het zal een totaal andere reis worden dan die naar Australie. We vinden het dan ook best spannend.
We houden jullie op de hoogte.

Een groet van
Gaby en Tineke

• 04 Oktober 2009 - 10:38

Carijn:

Nog 19 nachtjes en dan starten jullie met een nieuwe fantastische reis. India en Nepal,ik denk een super combinatie! Wij gaan jullie weer op de voet volgen en het gevoel hebben dit jaar toch een beetje in Nepal te zijn geweest. Jullie zijn stoer!! Liefs Carijn

• 22 Oktober 2009 - 16:06

Ingeborg:

En op weg!!!! Spannend hoor. Kijk uit naar jullie verhalen. Nog een beetje genoten van de cappucino vanmorgen? Ik heb eigenlijk niet meer geslapen. hahaha
    Heel heel heel veel plezier.
    Dikke kus