we gaan toch echt naar India en Nepal - Reisverslag uit Haren, Nederland van tineke en gaby - WaarBenJij.nu we gaan toch echt naar India en Nepal - Reisverslag uit Haren, Nederland van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

we gaan toch echt naar India en Nepal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

16 Oktober 2009 | Nederland, Haren

Lieve Mensen,

Het blijkt dat jullie een bericht hebben ontvangen dat we weer op pad gaan naar Australie. Dat had natuurlijk gekund, want we hebben het daar vorig jaar uitstekend naar ons zin gehad.
De reis gaat nu toch echt naar India en Nepal.Een heel andere wereld. 22 okt. vertrekken we. We houden jullie ook dit keer weer op de hoogte van onze belevenissen.

Gaby en Tineke

• 16 Oktober 2009 - 21:12

Jannie:

Hi Tineke/Gaby,

Bij mij werkt het allemaal goed.
    Ga jullie volgen en mailtjes sturen over het wel en wee hier.

Jannie

• 19 Oktober 2009 - 10:15

Ted En Marloes:

Wij zien uit naar jullie reisverslag.
    Een hele mooie reis, en veel plezier'.
    Groetjes,
    T&M

• 23 Oktober 2009 - 20:39

Aly:

Dankjewel voor dit eerste reisverslag. Het ziet er allemaal fantastisch uit! Vooral de avondfoto vind ik heel mooi. Word je niet overweldigd door de enorme drukte op straat? Of valt dat vanuit de rksja wel mee? Heb je de sarong? sjaal omgeslagen omdat dat min of meer van je wordt verwacht of staat het gewoon leuk ( wat ik ook vind)? Zie uit naar het volgende reisverslag. Liefs, Aly