Welkom! Nog 2 weken! - Reisverslag uit Haren, Nederland van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Welkom! Nog 2 weken! - Reisverslag uit Haren, Nederland van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Welkom! Nog 2 weken!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

25 September 2008 | Nederland, Haren

Lieve Allemaal,

Nog 2 weekjes en dan vliegen wij via Hong Kong naar Perth aan de Westkust van Australie.Vanaf hier beginnen we een trektocht per camper naar het Noorden. Per vliegtuig vervolgen we onze reis via Darwin naar Alice Springs(Midden Aus).Vanaf hier met de Ghan(trein)naar Adelaide.Ons laatste traject leggen we af per auto en rijden dan langs de Zuidkust via Melbourne naar onze eindbestemming Sydney.Veel plezier met onze belevenissen.
Lieve groetjes Gaby en Tineke

• 01 Oktober 2008 - 17:30

Martijn:

Tineke en Gaby,
    Wij zijn nu al trots op jullie. Na een goede voorbereiding! hebben wij alle vetrouwen in jullie.
    Geniet van jullie vrijheid.
    Heel veel liefs Carijn en Martijn

• 10 Oktober 2008 - 13:03

Ingeborg:

He lieverds!
    De grote trip is begonnen. Nu op weg naar Hong Kong. Geweldig!! Zou zo even mee willen kijken. Heel heel heel veel plezier. We kijken uit naar alle foto's en verhalen.
    Dikke kus Ing

• 11 Oktober 2008 - 11:29

Gerry:

Nou kinders, de kop is eraf. Je staat met beide benen op de grond in Hongkong.Veel plezier en bewaqndel het pad der deugd in die grote stad!!
    Liefs van Gerry

• 12 Oktober 2008 - 12:23

Paul En Rina:

We reizen en leven met jullie mee. En wees voorzichtig, hè?

• 12 Oktober 2008 - 16:28

Carolyn:

zijn er al 2 weken om??? Volgens mij wel.
    Je mist een prachtig herfstig weekeinde in t vlakke land.
    Ga je foto'tjes doen van waar je bent??
    Ben benieuwd hoet bevalt - jullie gaan toch met camper??
    liefsC