Hier blijven we - Reisverslag uit Perth, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Hier blijven we - Reisverslag uit Perth, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Hier blijven we

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

14 Oktober 2008 | Australië, Perth

Wat een verademing na Hongkong. Vanochtend vrolijk opgestaan en ons afgevraagd waar we eigenlijk waren.(Het was gisteren nl erg laat:lange reis, langdurige douaneafhandeling en even bijkomen met een wijntje). Perth dus. Schitterend weer, gezellige stad met veel mooie moderne architectuur, heel veel groen en schitterend gelegen aan de oevers van de Swan River We voelden ons er meteen thuis.Hebben de dag doorgebracht met bezoek aan Fremantle, sightseeing in Perth, w.o. bezoek aan Kings Park: schitterende botanische tuin en prachtig uitzicht op skyline Perth. Hebben de wereld aan foto's gemaakt, en uren geprobeerd om ze te plaatsen op deze site, maar helaas. Wie helpt?!! Morgen is de grote camperdag. Tineke slaapt al dagen niet van het feit dat Gaby achter het stuur wil. Gaby ook niet.
Hebben van de zenuwen niet geshopt. Dat scheelt weer.
Groetjes,
van ons

• 14 Oktober 2008 - 14:28

Inge En Niels:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Misschien een beetje laat om ons af te vragen, maar jullie zijn wel samen vertrouwd op vakantie? De zenuwen zitten er duidelijk goed in als er niet geshopped wordt!! Weet zeker dat jullie camper trip helemaal gaat lukken! Mams je bent een bikkel! Love you. Dikke smakkerd

• 14 Oktober 2008 - 14:40

Carijn & Martijn:

Klinkt inderdaad alsof we toch even langs moeten komen. Ing, vinden we toch helemaal niet erg! Ik heb er vertrouwen in dat het rijden helemaal goed komt. Maar dat "niet shoppen"is eigenlijk helemaal niet zo verkeerd (hihi). Uitleg foto's staat nu op de mail. Heel stappenplan. Hoop dat het nu lukt. Geniet, knuffel ons

• 14 Oktober 2008 - 15:37

Gerry:

Gewoon sturen, remmen en vooruit kijken, en als je achteruit rijdt, kijk je achterom.
    Das alles!Je weet, Tineke, Gaby is een rasechte camping/camperfiguur en het gaat lukken. Zet 'm op!
    Gerry

• 15 Oktober 2008 - 10:36

Haye + Els:

Hebben ook gereden in een camper. Weetje, iedereen rijdt links, dus doe ook maar. Rotondes even andersom, wil ook wel helpen. Gewoon doen, en genieten. Genieten jullie ook zo van al die andere dierengeluiden (kookaburra) in Down Under?
    groeten.

• 15 Oktober 2008 - 12:39

Roelie:

Nou blijven in Perth???? Dacht dat jullie nog verder gaan. Hebben jullie nog wel wat lege koffers bij je? Misschien zijn er opvouwbare te koop. Lijkt me wel handig voor het opbergen van de nieuwste aanwinsten.
    Voor de natuur zou ik er wel bij willen zijn; dat moet overweldigend zijn.
    Dames, geniet ervan.

Lieve groetjes, ook van Ekke.

• 15 Oktober 2008 - 17:23

Judith:

Ik stap wat later in, was er zelf even vandoor. Perth klinkt hardstikke goed.
    Vandaag is de camperrondreis begonnen. Jullie weten nu hoe en wat dat is en hoeveel vrijheid je ermee hebt, dus de zenuwen zullen wel geluwd zijn. Geniet ervan.
    Liefs, Judith

• 16 Oktober 2008 - 08:15

P&P:

Leuk om op de hoogte te blijven! Pas goed op Gaby, ze heeft alles al zelfs zaken die ze nooit gebruikt (keuken b.v.).Geniet, en doe het vooral rustig aan. Echt kamperen (bij voorkeur een tentje) lijkt mij typisch iets voor jullie!
    Liefs P&P

• 20 Oktober 2008 - 19:48

Jaap En Margriet:

Prachtige reis zo te lezen, nooit gedacht dat er zoveel wild te zien zou zijn. En met die spin is het natuurlijk helemaal compleet, Tineke. Daar is een camper besturen, inclusief links schakelen helemaal niks bij (petje af). Veel plezier nog, liefs, Jaap en Margriet