Snorkeltime in Ningaloo Reef - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Snorkeltime in Ningaloo Reef - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Snorkeltime in Ningaloo Reef

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

23 Oktober 2008 | Australië, Coral Bay

Wat een fantastische dag! Vanochtend om 9 uur vertrokken per bus naar steiger van boot naar Ningaloo Reef. Men doet er terecht alles aan om dit koraalrif het lot van de Great Barrier Reef te besparen en met succes. Land en/of onroerend goed in deze mogen omgeving mogen niet verkocht of verhuurd, het aantal vaste inwoners mag niet groter zijn dan 200 en moeten allen economisch gebonden zijn aan de streek en het aantal toeristen mag per dag niet groter zijn dan 1100. Gevolg: ongerepte natuur van overweldigende schoonheid. Hebben beide gesnorkeld. Een ongekende ervaring voor Gaby en een sensationeel feest der herkenning voor Tineke. Het is net alsof je in een aquarium zwemt: een prachtige onderwaterwereld,met hopen kleurrijke vissen die je gewoon kunt aanraken. En inderdaad, de snorkelsetjes zijn inderdaad stukken beter dan die van Curacao de laatste keer. Vanaf de boot genoten van immens grote mantelroggen, een walvismoeder en kind en zeeschildpadden.
Intens tevreden

• 23 Oktober 2008 - 12:24

Carijn:

Hello!
    Volgens mij zitten jullie nog achter de computer. Net een fotootje recht gezet?!Gaat goed met de foto's, en het ziet er super uit. Kan helemaal bedenken hoe heerlijk jullie daar de dagen door komen. Jammer eigenlijk dat de camper straks weer weg moet, of niet? Nu zeker tijd voor een lekker wijntje om deze dag te vieren!

Kus

• 23 Oktober 2008 - 12:41

Ingeborg:

He! Zitten we nu met z'n allen online?? hihi Klinkt echt als een geweldige dag. Blij dat de camper zo goed bevalt. Zullen jullie inderdaad straks wel gaan missen. Geniet lekker van dat wijntje in dit stukje paradijs!

Knuffel

• 23 Oktober 2008 - 13:04

Judith:

Wat een fantastische berichten! Geweldig om mee te maken. Mooie foto's ook.
    Liefs en groeten, Judith

• 24 Oktober 2008 - 08:05

P&P:

Eindelijk foto van camper.Niet zo groot! Slapen jullie in 1 bed?
    Veel plezier, gr. P&P

• 24 Oktober 2008 - 09:56

Jannie:

He Meiden,

Alweer een mooie dag met fantastische ervaringen.
    Met de foto's erbij krijg je een goed beeld.
    Hier in Haren is het een echte herfstdag regen,regen en nog eens regen. Straks even naar Els haar appartement bewonderen.

groet Jannie

• 24 Oktober 2008 - 19:32

Thea:

Onder de indruk van jullie verhalen. De laatste foto's spreken me wel aan. It's raining,grauw en grijs in Hoogezand. Geniet er dus maar lekker van.

Liefs Thea en ook van Cor natuurlijk (is zowaar wakker)

• 25 Oktober 2008 - 15:35

Oma:

Ik heb het erg gezellig met mijn kleinkinderen en wordt heel erg verwend. Gezellig alles van jullie ook mee te maken. Wees voorzichtig!
    Tot horen en zien (op foto)

Liefs

• 25 Oktober 2008 - 20:28

Jurgen En Therese:

Wat leuk om een beeld van de camper te hebben.
    Prachtige ervaringen en lekker genieten. Gaat het goed met de kilometers? Mooie tijden en tot snel. (in de vehalen)

Liefs

• 26 Oktober 2008 - 10:55

Gerry:

Ben terug uit Vlieland en kan dus weer mailen.Ik krijg de stellige indruk dat Australie net zo'n mooi eiland als Vl. is!!Maar ik zwom niet tussen de meeuwen en i.p.v. snorkelen fietste en wandelde ik.Of dat nou even spannend was......maar wel heerlijk!!!Wie rijdt er nou eigenlijk in die camper?Wees voorzichtig.
    Liefs van Gerry

• 27 Oktober 2008 - 06:44

Renate:

Eindelijk een berichtje van mij.

wat geweldig de verhalen te lezen van twee ondernemende dames.
    vandaag neem ik met een dubbel gevoel afscheid van 't bestuur...
    maar kijk met veel liefde en positieve gevoelens terug op de tijd die ik samen met jou en Harry heb gehad...

over the rainbow...

nog veel plezier.