Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Broome - Reisverslag uit Broome, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Broome

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

29 Oktober 2008 | Australië, Broome

Gisteren de hele ochtend doorgebracht in het zwembad, heerlijk. Na uren van huishoudelijke activiteiten (minder heerlijk) naar het strand om de zonsondergang te zien vanaf terras met wijntje en salade. In de verte zagen we een lange rij toeristen op kamelen de kust onveilig maken.
Vandaag Broome (het best te vergelijken met een Amerikaans provinciestadje)bekeken en gewinkeld. NB niets gekocht, wel vele malen bijna.Vanochtend eerst naar Tourist Office geweest. Heel misschien kunnen we toch nog een vlucht over de Kimberleys maken.Volgens Tineke scheelt dat weer een reisje naar Australie, volgens Gaby is dat nog niet helemaal zeker.
We vinden het erg leuk om jullie berichten te lezen. Het heeft toch wel iets zo'n site, al vinden we het wel erg bewerkelijk.

• 29 Oktober 2008 - 08:51

Jannie:

Hi Dames,
    Tijd om even te relaxen. Geniet maar lekker van de zon. Hier vandaag de 1e vortst,handschoenen en muts kunnen uit de kast!

• 29 Oktober 2008 - 09:01

Irene Vz:

Prachtige tocht. Leuk om jullie te volgen.
    Op de foto's veel rode grond te zien, waarschijnlijk heel ijzerrijk. Vanochtend op het journaal het bericht dat onder de stad Groningen,een groot natuurgebied zal komen.
    Jullie zullen dan veel plezier hebben van de nu opgedane ervaring.
    Groet, ook van Maarten

• 29 Oktober 2008 - 10:26

Carijn:

Hoi.
    Hé Gaby, super foto!
    Ik zie dat jullie bij oude berichten ook nog even stiekum wat foto's hebben geplaatst, dus daarin ook de smaak te pakken! Een aantal daagjes relaxen na het avontuur met de camper, klinkt allemaal erg goed!

Liefs Carijn

• 29 Oktober 2008 - 13:54

J En T:

Haha, nog volop met deze reis bezig en dan al een reden bedenken om weer heen te kunnen?! Zou eerst maar proberen om nu zoveel mogelijk te zien en te doen, er zijn toch nog meer plaatsen in de wereld om te zien, toch? Of is dit al zo mooi dat er vanaf nu maar 1 bestemming is. Wel jaloers op het idee van zwembad, kun je hier bijna op schaatsen zo koud is het 's nachts.
    Blijf lekker genieten en hoe bewerkelijk ook blijf vooral verhalen en foto's plaatsen een mooier reisboek kun je na je reis niet hebben!
    Liefs
    J en T

• 29 Oktober 2008 - 19:24

Ing:

He!

Jeetje zeg het camperavontuur is alweer bijna voorbij! Nog even lekker genieten van de laatste dagen in Broom, het zwembad, de lekker wijntjes, en op naar de volgende super belevenissen. Krijg helemaal de reiskriebels van jullie en die mooie foto's. Hopelijk volgende week! Net nog even de 'stiekeme' foto's bekeken. Staat er goed op Gaby! (jij ook hoor Mams)
    Tot jullie volgende avontuur.

Kus Ing

• 30 Oktober 2008 - 16:27

Frans:

Hallo ik volg met heel veel belangstelling jullie avonturen , reuze leuk en spannend om te lezen en de foto's erbij te zien .Ben benieuwd naar het vervolg ! Goede reis en morgen gezond weer op !Liefs ,Frans