Het is weer gelukt! - Reisverslag uit Darwin, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu Het is weer gelukt! - Reisverslag uit Darwin, Australië van tineke en gaby - WaarBenJij.nu

Het is weer gelukt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg tineke en gaby

01 November 2008 | Australië, Darwin

1 nov.Na een paar hectische uurtjes (6.30 uur opgestaan) van inpakken (G) en schoonmaken (T) hebben we de camper om half elf in perfecte staat afgeleverd bij het KEA-afgiftepunt opeen steenworp afstand van onze camping.
Vervolgens met taxi naar vliegveld.
Na tussenlanding in Kununurra, landde we om 17.00 uur in Darwin. Zitten nu in hotel zo'n 3 min. van het vliegveld. Hebben met taxi nog net voordat het donker werd de highlights van Darwin gezien. Mooi aangelegde stad met heel veel groen, brede lanen en schitterende bays.Bij het eerste de beste fotogenieke plaatje bleek dat G. fototoestel niet bij zich had.Lag gelukkig in hotel en niet in het vliegtuig.
Gaan nu lekker een hapje eten. Morgen om half acht vliegen we weer door via Alice Springs naar Ayers Rock.Tot 5 november blijven we in die contreien. We weten niet of we de komende dagen te bereiken zijn, maar na 5 nov. in elk geval weer wel. No worries.
Foto's komen later.
Groetjes van ons beiden

• 01 November 2008 - 09:59

J. En T.:

Is het al warm inmiddels in Darwin. Voorzichtig met zwemmen, stond vandaag in krant dat zoetwaterkrokodil zwemmer had gepakt in Cairns. Geniet van Uluru, Olga's etc.!! Niet op klimmen hoor, worden de goden van de aboriginals boos. Geniet van de zonsopkomst en ondergangen, weten nu al dat dat mooie foto's worden. Liefs J. en T.

• 02 November 2008 - 09:04

P&P:

Het blijft een grootse reis! Gaat Gaby nu door met kampeervakanties?
    Wanneer zijn jullie nu precies weer in Haren?
    Geniet verder. XXPP

• 02 November 2008 - 15:10

Jannie:

Wat gaat dat snel het camper avontuur alweer voorbij.
    Krijgen jullie nu wat meer tijd om bij te komen van alle indrukken die jullie daarop doen?

P.S.
    Tineke vanmiddag even thee gedronken bij je moeder.Ze voelt zich goed en heeft vlgs haar zelf geen reden om te klagen!

• 02 November 2008 - 15:10

Jannie:

Wat gaat dat snel het camper avontuur alweer voorbij.

P.S.

• 03 November 2008 - 12:42

Ing:

Alweer 3 november! Blij lekker genieten! Denk aan jullie.

Kus Ing